Nalepovací plakáty na garáže by podle britského tisku měly být hitem letošních Dušiček. Nevydrží sice dlouho, jsou pekelně drahé, ale vypadají dokonale!

Navrhl a vyrábí je designér Thomas Sassenbach. Stoprocentně změní i tu nejobyčejnější garáž ve vizuálně přitažlivý pohled do úplně jiného světa. Do jakého? To už je na vás… Jedním z motivů je klasická halloweenská dýně, tolik oblíbená v anglosaském světě. V plné barvě, vytištěná ve vysokém rozlišení a nalepená na garážová vrata však působí nádherně stylově. Na jiném obrázku je smrtka, transylvánská pevnost i s Drákulou nebo třeba děsivý hřbitov.

Sassenbachovy ozdoby garážových vrat vyrobené z celtoviny jsou odolné proti počasí a lepí se na vrata pomocí suchého zipu – dají se tedy snadno odstranit a případně po použití prodat dál. Prodávají se zatím pouze ve Velké Británii – za cenu 147 liber. To je v přepočtu asi 4200 korun. Sedmačtyřicetiletý designér tvrdí, že tato suma je zcela odpovídající šoku, který pohled na jeho umělecká dílka vyvolá. „Garáže jsou nudné. Fádní barvy, pořád stejný design. Nic nového. Jedna vrata jako druhá,“ vysvětluje umělec svůj záměr pro deník Daily Mail.

A tak stvořil zcela realistická plátna s iluzí 3D prostoru. V první várce nechal už před dvěma roky vyrobit úžasně vypadající iluze pláže nebo garáže pro formule 1. Pro velký úspěch letos vytvořil nálepky s halloweenskou atmosférou, ale protože se našla spousta zájemců, hned přišel s dalšími motivy. V jeho nabídce tak najdete hangár na stíhačku, bar, stáj i s koněm nebo třeba francouzskou vinici. Všechno pochopitelně ve formě fólie s potiskem.

Díky materiálu podobnému celtovině používané na korby náklaďáků mohou nálepky strávit na vratech i několik měsíců. Jsou voděodolné, nedají se natrhnout a dají se snadno omývat – vydrží tedy i řádění sprejerů. Nejvíc zájemců o nálepky nerekrutuje z Velké Británie a Spojených států, ale podle Sassenbacha už si ho našlo i několik kupců ze střední a východní Evropy. Až uvidíte u souseda místo garáže peklo, neděste se, možná patří mezi ně…

Foto: Thomas Sassenbach - Manager My garden