Co přinesl největší světový veletrh stolování

Co přinesl největší světový veletrh stolování

Každý rok se ve Frankfurtu nad Mohanem koná oslava plných stolů podle posledního trendu. Hledá se cesta, jak neotřele prostřít a zůstat „in“. Ambiente se na to vše snaží odpovědět. Na veletrhu...

Každý rok se ve Frankfurtu nad Mohanem koná oslava plných stolů podle posledního trendu. Hledá se cesta, jak neotřele prostřít a zůstat „in“. Ambiente se na to vše snaží odpovědět.

Vzdušný styl
< a bordercolor="black">Na veletrhu Ambiente ve Frankfurtu nad Mohanem se prezentují trendy ve stolování. Tedy, jak vlastně letos stolovat: Hlavně vzdušně, nepoužívat žádné zbytečné ozdoby, jen prostě prostřít. Jenže jak? Východoasijsky, tedy maximum jídla, ale minimum nádobí.

Asijský styl
Asijský trend se drží už od loňského roku. Letí hůlky, pánve Wok a sojová omáčka spolu se zázvorem nakládaným do sladkokyselé omáčky. Přidáte-li křen wasabi, jste v Japonsku, ale společně s chilli vás vítá Čína. Tohle všechno, přetavené do evropské podoby, znamená absolutně nejatraktivnější trend ve stolování. Porcelánky zahájily výrobu čínských a japonských servisů a společnost Rosenthal vyrobila cosi, co se alespoň asijsky tváří.

Trendy
Šílené barvy byly k nepřehlédnutí. Žlutá a zelená nahradily loňské zelené a zářily dokonalým optimismem. Mezi trendy se prosadily zejména:
< a bordercolor="black">Lounge - s chladivě modrými detaily a decentními příbory na pojídání ústřic.
Loft - s červenými tóny umožňujícími cokoliv, včetně kečupu rozlitého přes celý stůl, který ani v té chvíli nebude působit nepatřičně. Lidé čekají ještě víc.
Individual Avangarde - romantický styl, který kombinuje červenou a fialovou s tóny růžové, aby šokoval. Ve skutečnosti je velmi smyslný.
Coffe cult - miluje hnědé a pastelové tóny kávové i zrzavé odstíny dobře připraveného kapucina.
New Glamour - což je vznešený název pro styl Versace, který asi polovina světa nenávidí.

Black & White
Jestli lze ale o něčem tvrdit, že to udělalo díru do světa, tak je to černá. Black is back - tedy černá je zpět, je heslo celé řady společností < a bordercolor="black">vyrábějících porcelán. Černá se vrací jako společnice bílé po takřka deseti letech. Lidé jsou sice alergičtí na černobílé vidění světa, ale černobílý porcelán snášejí bez následků. Černobílé dekory zanesly do svého výrobního programu společnosti Villeroy & Bosch, Asa nebo Rosenthal.

Šílený Warhol
Na Ambiente se objevily i porcelánové výtvory Andyho Warhola. Byly bizardní, nepřehlédnutelné a na výsost originální. Jen málokdo zatoužil používat je, ale každý toužil mít je doma - byl to zkrátka Warhol. Mezi jeho předměty byla například dóza, která by se dala popsat jako sen šíleného cukráře nebo bota - lodička z červeného porcelánu.

Nová móda
Ambiente se zkrátka věnovalo všemu, co bylo neobvyklé a zabývalo se trendy. Pro někoho je stolování rutinní záležitostí a někdo chápe, že i v tomto oboru se sune pokrok kupředu stejně rychle jako v módě. Každý rok něco nového.

-jap-

Komentáře

Načítám komentáře...

  • Interiéry
  • Autor:
  • Vydáno:

Doporučujeme

Hledáte osvědčenou firmu na rekonstrukci?

Zadejte si poptávku v kategoriích: rekonstrukce.
Najdeme Vám ověřené firmy a řemeslníky s referencemi od zákazníků jako například: designové úpravy bytu, Celková rekonstrukce bytu 80m2 3kk, Rekonstrukce kanceláře/ateliéru.