Českomoravská stavební spořitelna si po dvou měsících letošního roku udržuje více než 40% podíl na trhu. Udržuje tím vysoce postavenou laťku, kterou nastolila se vstupem do roku 2000. O tom, že stavební spoření je velice výhodný produkt, o který je mezi střadateli celoroční zájem, svědčí výsledky nových obchodů, kterých dosáhla Českomoravská stavební spořitelna v prvních dvou měsících letošního roku. Více než 42% podíl na trhu stavebního spoření a 82 010 uzavřených smluv je výsledek, který se v porovnání se stejným obdobím loňského roku podařilo Lišce zvýšit o několik desítek procent. Za jeden z promyšlených tahů, který výrazně ovlivnil úspěšnost nových obchodů, lze označit prodloužení doby platnosti produktu pro mladé do 30 let věku včetně s názvem Kombi. Tento program spojující úrazové pojištění se stavebním spořením se těší mezi mladými lidmi vysoké pozornosti. Především z těchto důvodů byla hranice jeho platnosti posunuta až do 30. 6. 2000.