Výrobce koupelen Hansgrohe ze Schiltachu ve Schwarzwaldu patří k průkopníkům, jimiž před 30 lety započala éra kreativního designu výrobků do soukromých koupelen. Od těch dob získaných 120 cen za design dokazuje, že design je stěžejním bodem podnikové kultury. V roce 2003 se k této úctyhodné sbírce přidalo dalších osm vyznamenání za design z Německa, Anglie a ze Spojených států: Za ruční sprchu Raindance a systém Allrounder společnost dostala dvě ceny red dot award od DesignZentrum v Essenu. Za pákovou umyvadlovou baterii Axor Citterio a za umyvadlovou armaturu se třemi otvory Axor Citterio dostala dvě ceny iF Design Award v Hannoveru, k tomu přívlastek Design Plus jakož i cenu Design Award anglického odborného časopisu icon. Za Interactive Shower Panel americké dceřiné společnosti firmy Hansgrohe to byla cena ADEXAward 2003 a nakonec získala 4. místo v žebříčku designu 100 nejlepších výrobců v Německu (segment koupelny/kuchyně). Spolu s firmou Hansgrohe tak byli vyznamenáni i její partneři Phoenix Product Design (Stuttgart) a Antonio Citterio (Milán). Philippe Grohe, vnuk zakladatele firmy Hanse Grohe a šéf designérské značky Axor, komentuje trvalou sérii úspěchů při udílení mezinárodních vyznamenání za design takto: "Pro nás je design elementem svobody při vytváření osobního životního prostředí, a to již po několik generací. Přitom se designové profily u značky Axor rozprostírají od esenciálního minimalismu Philippa Starcka až ke kompletním konceptům koupelen od Antonia Citteria." -Hansgrohe-