Společnost Media Online, s. r. o., vydavatel největšího tuzemského portálu o bydlení, stavění a spoření TVUJDUM.CZ, realizovala v průběhu měsíce června 2004 sociodemografický výzkum a dnes zveřejňuje jeho výsledky. V období 1. 6. – 30. 6. 2004 probíhal paralelně na TVUJDUM.CZ v České republice a TVOJDOM.SK na Slovensku výzkum, kterého se zúčastnilo 14.481 respondentů. Cílem výzkumu bylo zjistit sociodemografický profil, spotřební a nákupní chování návštěvníků a detailní hodnocení jednotlivých služeb a obsahu portálů. Sociodemografický profil návštěvníků portálu TVUJDUM.CZ koresponduje s jeho obsahovým zaměřením. Nejvíce čtenářů patří do skupiny ve věku 20 až 39 let (70 %), bydlí ve městech nad 100 tisíc obyvatel, nejvíce v Praze a Středočeském kraji (33 %), a mají rodinné závazky (47 %). Nejčastěji jde o podnikatele nebo zaměstnance (90 %) s velmi dobrým postavením pracující ve sféře služeb, obchodu, veřejné a státní správě (44 %), s průměrným čistým měsíčním příjmem 10.000 až 25.000 Kč (61 %). „Počet čtenářů portálu TVUJDUM.CZ stabilně roste. V roce 2003 dosáhla průměrná měsíční návštěvnost 157 tisíc unikátních osob, a proto chceme znát co nejlépe naše čtenáře,“ prozradil Ladislav Semetkovský, generální ředitel společnosti Media Online. „Těší mne, že z výzkumu vyplývá vysoká atraktivnost a důvěryhodnost portálů TVUJDUM.CZ a TVOJDOM.SK na Internetu.“ Celkově portál TVUJDUM.CZ navštěvuje pravidelně 45 % z dotázaných respondentů. Zároveň pro většinu respondentů (95 %) je obsah portálu TVUJDUM.CZ velice důvěryhodný zdroj informací na českém internetu v oblasti bydlení, stavění a spoření. Největší zájem čtenářů se soustředí na články, zprávy, aktuality a novinky s tématy z oblasti architektury, interiérů, zahrad, rodinných a bytových domů, stavebního spoření a nakonec i jídla a nápojů. Důvěra v obsah portálu TVUJDUM.CZ napomáhá i k úspěšnosti reklamy na portálu, která dokáže až 58 % respondentů oslovit a přesvědčit.