- zákazník musí celý výběr vidět pokud možno v jednom okně
- neustále musí vidět, co nakupuje a o jakou variantu jeho výběru jde
- vždy po zadání základních parametrů (v tomto případě šířky a výšky) musí být velice výrazně znázorněna cena, a to hned vedle obrazu vybraného zboží
- volba barev se musí vždy nechat porovnat s paletou ostatních a vybraná barva musí mít možnost být zvětšena do velikosti, kdy je vidět struktura materiálu
- program musí být navržen tak, aby si v něm zákazník mohl kdykoliv a jakkoliv dlouho zkoušet pro něho přijatelné alternativy, přičemž může vždy využít pomocná tlačítka, případně možnosti vše zase vymazat.
home
arrow_right
Zajímavosti
Rolety přes internet
info
Zuzana Zimová
16. 9. 2004
clock
4 minuty
V interaktivním obchodním domě společnosti Styltex design, spol. s r. o., si od 1. 9. 2004 můžete objednávat okenní látkové rolety. Podobně jako u předešlých implementací: interaktivního šití a vertikálních žaluzií i program na rolety se drží přísných kritérií pro pohodlný nákup v tomto ojedinělém internetovém...
user