Media Online, s. r. o. vytvořila nový lifestylový website pro společnost Groupe SEB Česká republika, výrobce kvalitních espres Krups. Lifestylový website ESPRESSERIA.CZ obsahuje kromě všech nezbytných informací o kávě také přehled historie tohoto lahodného nápoje. Všichni milovníci kávy zde najdou i celou řadu dalších zajímavých faktů a informací. „Na jednom místě jsme soustředili řadu podstatných skutečností o kávě, recepty na její přípravu, ale i další tipy a zajímavosti,“ popisuje Ladislav Semetkovský, CEO Media Online, která pro Groupe SEB tento website kompletně připravila.

ESPRESSERIA.CZ byla koncipována jako nápoj stejného jména: jako osvěžující website, dodávající tělu i duši energii. „Klidná grafika a přehledné členění korespondující s obsahem, to jsou hlavní atributy tohoto lifestylového website,“ upřesňuje Semetkovský. Groupe SEB, která pod značkou KRUPS vyrábí prvotřídní stroje pro výrobu espressa, chce tímto webem komunikovat nejen kvalitu svých technicky propracovaných výrobků, ale především dát milovníkům kávy možnost dozvědět se v přehledné formě a na jednom místě maximum informací o tomto rozšířeném nápoji. Media Online, s.r.o. poskytuje svým strategickým zákazníkům odborné poradenství a zázemí v oblasti komplexních e-business řešení. Aktuálním příkladem je projekt ESPRESSERIA.CZ.

„KRUPS je vedoucí světová značka v prodeji espres. Vedle špičkových praktických vlastností vynikají tyto výrobky osobitým designem, čistými tvary a použitím ušlechtilých materiálů. I proto jsme rádi, že můžeme s tímto partnerem na projektu ESPRESSERIA.CZ spolupracovat,“ dodává Semetkovský.