DOBROPOZALOVAT.RU roste nejrychleji

DOBROPOZALOVAT.RU roste nejrychleji

Expanze společnosti Media Online, s. r. o., na ruský trh úspěšně pokračuje. Dnes byly oznámeny rekordní červnové výsledky ruského...

    <p>Expanze společnosti Media Online, s. r. o., na ruský trh úspěšně pokračuje. Dnes byly oznámeny rekordní červnové výsledky ruského portálu DOBROPOZALOVAT.RU. <br /><br />Česká mediální společnost Media Online, s. r. o., která na evropském trhu internetových médií působí od roku 1998, v únoru letošního roku na ruském trhu spustila portál DOBROPOZALOVAT.RU. Reagovala tak na stále se rozšiřující trh online médií. „Nechtěli jsme zůstat jen v regionu střední Evropy a v německy hovořících státech. A první půl rok na ruském trhu předčil naše očekávání,“ popisuje Ladislav Semetkovský, CEO Media Online. DOBROPOZALOVAT.RU dosáhl v červnu 2006 celkem 80 000 unikátních čtenářů, což představuje historicky nejdynamičtější médium v portfoliu společnosti Media Online. „Po pěti měsících ruská verze portálu TVUJDUM.CZ dosahuje nadmíru dobrých výsledků. Naším cílem je získat v letošním roce stabilní počet 100 000 unikátních čtenářů měsíčně. Začínáme také naplňovat stanovený obchodní model, což je důležité pro další růst,“ doplnil Ladislav Semetkovský. Další růst ruského portálu o bydlení, stavění a souvisejících oborech je pečlivě naplánován: v prosinci 2006 by portál měl dosáhnout měsíční hranici 250 000 unikátních čtenářů. To zhruba odpovídá současné návštěvnosti portálu TVUJDUM.CZ v České republice po osmi letech provozu. </p>

„Ruskojazyčné teritorium obrovsky roste a trh nemovitostí, vybavení interiérů a další oblasti na internetu rostou s ním. Vnímáme proto ruský trh jako velmi perspektivní. Prvních pět měsíců našeho projektu potvrzuje naše předpoklady,“ dodává Semetkovský. Nová generace portálů, kterou Media Online provozuje v několika zemích současně, přináší denně desítky ověřených informací o bydlení, stavebnictví a všech souvisejících oborech.

Komentáře

Načítám komentáře...

  • Zajímavosti
  • Autor:
  • Vydáno:

Doporučujeme