Od prosince bude LEO Express denně zastavovat ve stanicích Kolín, Zábřeh na Moravě a Prešov. V případě Kolína i Prešova je LEO Express vůbec prvním soukromým dopravcem, který stanice obslouží.

Významně také posiluje spoje mezi Prahou a Starým Městem u Uherského Hradiště, kde ke stávajícím čtyřem spojům přidává čtyři nové spoje s přestupem v Přerově. V Přerově tak bude LEO Express stavět dokonce 22x denně.

Nových spojů se dočkají i cestující na Slovensko, kam bude LEO Express nově vypravovat o jeden pár spojů navíc s cílovou stanicí Spišská Nová Ves.

Změny čekají i cestující ze všech ostatních stanic. Předně LEO Express sjednotí časy odjezdů z Prahy hlavního nádraží na celou hodinu a 11 minut. Také z Ostravy Svinova budou vlaky LEO Express odjíždět vždy v celou hodinu a 11 minut. Všechny vlaky LEO Express budou po cestě mezi Prahou a Ostravou stavět vždy ve stejných stanicích. Zdržení se však cestující obávat nemusejí. Díky výjimečným akceleračním schopnostem jednotek Stadler Flirt, které LEO Express výhradně využívá, dokáže všechny stanice obsloužit s minimální časovou ztrátou. Cesta mezi Ostravou a Prahou tak potrvá 3 hodiny a 11 minut, tedy se dokonce zrychlí oproti většině současných spojů.

Ceny jízdenek na vlaky LEO Express jsou dynamické a mění se s blížícím se časem odjezdu a předpokládanou obsazeností spojů. Nejlevnější akční jízdenky, od 99 korun, tedy doporučujeme nakupovat v co největším předstihu.

Na jaké služby se mohou cestující nejen v nových stanicích těšit? LEO Express nabízí cestujícím výběr ze tří cestovních tříd a nově také dětský oddíl pro rodiny s dětmi. Všechny vlaky, které LEO Express provozuje, jsou nízkopodlažní a nabízejí pohodlné cestování vozíčkářům. Samozřejmostí je zásuvka u každého místa, stolečky a připojení k síti WiFi. Ve vlacích LEO Express je cestujícím k dispozici palubní intranet s databází filmů a her. Občerstvení je servírováno přímo na místo, ve vyšších cestovních třídách je zahrnuto v ceně jízdenky.