Letošní ročník ICONIC AWARDS probíhal se sloganem: „Soutěž pro celý svět architektury“, který odkazuje na její mezinárodní charakter. ICONIC AWARDS, jejímž pořadatelem je German Design Council, je jednou z prvních nezávislých mezinárodních a designových soutěží s přihlédnutím na interakce mezi různými obory.

Soutěž je zaměřena na stavební projekty s mezinárodním přesahem, inovativní navrhování interiérů a výrobků, a také na atraktivní komunikaci v architektonickém kontextu.

German Design Council, jedno z mezinárodních odborných center v oblasti designu a architektury, působí jako jakýsi prostředník mezi projektanty a stavebním průmyslem. Jeho ocenění jsou považovány za ohodnocení mezinárodní kvality rozvoje a tvůrčích úspěchů. Porota tvořená zástupci z řad architektury, interiérového designu, navrhování a komunikace značky zvolila výrobky FAKRO s ohledem na jejich inovativní charakter z hlediska architektury.

„Inovace, to je DNA FAKRO, která je hnací silou rozvoje firmy. Naše výrobky vytváříme s ohledem na pohodlí každého uživatele. Proto je tato prestižní cena odměnou za naše úsilí, navíc nás a naše obchodní partnery motivuje k vytváření dalších inovativních řešení," komentuje Sławomir Gawlik, marketingový ředitel skupiny FAKRO.

Okno DXW umožňuje vytvořit nový prostor na ploché střeše, který lze využít jako terasu, místo k relaxaci na čerstvém vzduchu nebo dokonce i jako malou zahradu. To vše díky modernímu designu okna DXW a jeho speciální konstrukci se zvýšenou nosností a protiskluzovým povrchem umožňujícím volný pohyb po okně.