Ve dnech od 5. do 8. prosince 2002 pořádá Agentura Carolina, divize AC EXPO první ročník výběrové výstavy stylového nábytku, svítidel, textilu, dekorací a interiérových doplňků art & decoration. Na ploše více než 1.300 m2 se ve Veletržním paláci představí svými expozicemi přes sedmdesát nejdůležitějších firem z oboru.

Organizátoři se rozhodli tento nový projekt realizovat v návaznosti na kladné ohlasy komplexu výběrových výstav art & interior, který prezentuje především moderní interiérový design, dále na základě zájmu vystavovatelů a vzhledem k tomu, že v České republice podobná výběrová akce dosud neexistuje. Výstava art & decoration by měla vytvořit protipól komplexu výstav art & interior. Podle vzoru frankfurtské Tendence, Ambiente nebo pařížské Maison & Objet představí art & decoration vybrané firmy, které nabízejí vysokou kvalitu klasického a stylového nábytku, textilu a interiérových doplňků.

Hlavními mediálními partnery výstavy art & decoration se staly časopisy Domov a Střecha nad hlavou. Mediálními partnery, kteří na výstavě dále spolupracují, jsou také časopisy art&antiques, Bydlení, Bydlíme…, Byt magazín, CeramicsArt, Development News, Dům Byt Zahrada Hobby, Gastrokat, Chatař & Chalupář, Keramický zpravodaj, Keramika a sklo, Lidé a země, Maminka, Pěkné bydlení, Podlahy od A do Z, Praktická žena, Světlo, Šťastný Jim a časopis Udělej si sám.

Hlavním internetovým partnerem je pak internetový server www.idnes.cz, který připravuje v průběhu výstavy pro své čtenáře a návštěvníky výstavy zajímavý program, různé soutěže a dokonce přímý vstup online. Dalšími internetovými partnery se staly stránky www.glassrevue.com, www.keramikkomplet.com, www.tvujdum.cz a www.vseprobydleni.cz .

Marketingovým partnerem výstavy je Českomoravská stavební spořitelna se svým magazínem Mozaika.

Je vidět, že k výstavě probíhá široká mediální kampaň, zahrnující odborný i všeobecný tisk, rozhlas a elektronická média. Postupně bude distribuováno přes 500.000 volných vstupenek a je připraven také zajímavý doprovodný program – kromě výstavy air polstars a projektu art forum praha, poprvé realizovaném v ČR, budou uděleny také ceny organizátora, ceny hlavních mediálních partnerů a cena novinářů.

Vysoká úroveň výstavy art & decoration je zajištěna kvalitní koncepcí, jasně definovanou nomenklaturou a přísným výběrem firem. Výstava je svým charakterem prodejní, orientovaná na konečného zákazníka a jejím cílem je v první řadě poskytnout návštěvníkům širokou možnost výběru, nabídnout inspiraci pro zařízení útulného zabydleného domova, vytvořit v předvánočním termínu příjemnou oázu pro nákup vánočních dárků, ale také přispět k relaxaci a odreagování v předvánočním shonu. Výstava art & decoration je výstavou pro člověka, výstavou jemné krásy, výstavou půvabných detailů, výstavou květin, pohody a lehké vůně.

Ke všem výstavám připravují organizátoři velký, koncepčně zcela nový, obsáhlý a celobarevný magazín-katalog, který bude kromě klasických výstavních informací obsahovat také řadu zajímavých odborných článků, rozhovorů a informací o domácích i zahraničních novinkách a vývojových trendech. Již tradičně zvou organizátoři srdečně všechny novináře na Happy Hour, na které budou provedeni po výstavě a seznámeni s informacemi a zajímavostmi, týkajícími se výstavy. Happy hour proběhne dne 5. 12. 2002 v 11.00 hodin v Press Clubu.