Řešením v této situaci může být nonstop pohotovost instalatér Praha, kde jsou připraveni vám pomoci už do hodiny od vašeho telefonátu. Základem ovšem je, aby měl instalatér přesné informace.

Co sdělit instalatérovi

  • Uveďte konkrétní podrobnosti o problému. Čím více podrobností poskytnete instalatérovi po telefonu, tím lépe dokáže odhadnout cenu opravy.
  • Vyžádejte si cenovou nabídku na servisní hovor. Pohotovostní instalatéři účtují poplatek jen za výjezd v mimopracovní dobu, i když je oprava velmi malá. Požádejte předem o minimální náklady. Někdy jsou tyto poplatky absorbovány v nákladech na práci, pokud se ukáže, že oprava je podstatná.
  • Požádejte o odhad ceny opravy. Ne každý vám poskytne cenovou nabídku po telefonu, ale můžete být schopni získat představu o nákladech, kterým můžete čelit. Popište scénář (například ucpaný záchod nebo prasklé potrubí) a požádejte o cenu opravy.
  • Požádejte o rozhovor s instalatérem. Pokud zastihnete záznamovou službu, požádejte instalatéra ve službě, aby vám zavolal jako první, abyste získali lepší odhad.

Informujte se u vodárenské společnosti

Nepředpokládejte, že budete odpovědní za opravu. Pokud problém zahrnuje přerušení vody v hlavním potrubí, přerušení servisního potrubí, ucpání kanalizace nebo problémy s kanalizačním průlezem, měli byste také zavolat na vaši divizi vodáren nebo kanalizací. Vodárenská společnost někdy nabídne 24hodinovou službu, aby reagovala na tyto mimořádné situace. Nejprve je kontaktujte, abyste viděli, co pokrývají, a naplánujte si kvalifikační opravy.

Pokud je však opravdu problém u vás, pak se na území města Prahy můžete spolehnout na https://vmb-servis.cz, který zajišťuje nonstop instalatérskou podporu.