Cvičení doma je skvělé, protože máte pohodlí a nemusíte se stresovat zvědavými pohledy ostatních. A hlavně nejste omezení otevírací dobou posilovny a začnete s cvičením třeba v devět večer před spaním. Vytvořit si domácí posilovnu není žádná věda – stačí vám dostatek prostoru a sem tam nějaká ta plná plechovka nebo láhev s mlékem. Pokud s cvičením začínáte, mrkněte na 20minutové cvičení na celé tělo, které vás dostane na tu správnou vlnu:

Zdroj: Youtube

Jak doma cvičit, když nemám vybavení?

I když jste doma bez trenéra a cvičení vám nikdo nebude plánovat, inspirujte se již vyzkoušenými cvičeními na internetu. Namísto činek využijete plnou plechovku s fazolemi, namísto kettlebellů hromadu knih, vlastní děti a u spousty cviků si vystačíte s vahou vlastního těla.

Spalte tuky co nejrychleji

Znáte své problematické partie a chcete s nimi co nejrychleji zatočit? Vyzkoušejte odporové cvičení, při němž využijete váhu vlastního těla. Vytvořte si takzvaný kruhový trénink například o dvanácti cvicích. Každý cvik proveďte 15-20x a celou sérii zopakujte dvakrát i třikrát. Co budete cvičit? Tak třeba výpady, plank, zkracovačky, horolezce, panáky (jumping jacks), dřepy, shyby, sedy u zdi a další.

Abyste dosáhli nejlepších výsledků, musíte cvičit opravdu poctivě a pravidelně. To neznamená, když si zrovna vzpomenete nebo když jste už dlouho necvičili.

Na tuto důležitou část cvičení nesmíte zapomenout

Nezapomeňte se před a po každém cvičení pořádně protáhnout – aspoň 10 minut. Tělo nastavíte na optimální teplotu a zrychlíte metabolismus. Zkrátka se dostanete do skvělé počáteční pozice. Ze začátku vás bude bolet celé tělo, ale po několika pravidelných cvičeních si zvyknete. A samozřejmě doplňujte pravidelně tekutiny.

Zdroje: 28bysamwood.com, behejsrdcem.cz