Měsíčník Dům&Zahrada si v druhém a třetím čtvrtletí letošního roku četlo průměrně 115 000 čtenářů, což je o 47 % více než ve srovnatelném období loňského roku. „Zaměřili jsme se na zlepšování redakčního obsahu časopisu, zavedli jsme řadu čtenářsky atraktivních rubrik a výrazně jsme modernizovali grafickou podobu,“ vysvětluje příčiny úspěchu časopisu jeho publisher Petr Zavadil a dodává: „K popularitě měsíčníku přispělo také podstatné zlepšení a rozšíření webového portálu www.dumazahrada.cz.“
Roste díky proměně
Pravidelný růst čtenosti zaznamenává Dům&Zahrada od proměny, která proběhla na jaře roku 2011. Z čtenářského hlediska relaunch učinil časopis atraktivnějším pro čtenáře, kteří v novém designu nacházejí informace v přehlednější formě.
Informace, které přináší časopis, navíc rozšiřují naše internetové stránky, které také procházejí změnami. Webový portál www.dumazahrada.cz přináší podrobnější informace, detailnější náhledy na danou problematiku i odlehčenější pohled na věc pomocí sociální sítě Facebook, kam se může každý zapojit do skupiny více než 8000 fanoušků. Může tak dostávat informace o nejlepších článcích na stránkách prakticky okamžitě, dostane ale i něco navíc.
Za přízeň, kterou našemu časopisu a webovému portálu věnujete, bychom vám rádi poděkovali.
Vaše redakce