Moderní stavba, vyznačující se především kombinací betonu a skla a posazená vysoko nad městskou čtvrtí Sunset Strip v Los Angeles, vyšla Hanounu na 5,6 milionu dolarů. Prodej za částku necelých 6 milionů dolarů byl tedy čistě ziskový. Navíc se podařilo dům prodat téměř hned poté, co se objevil na realitním trhu.

Dům se nachází v uzavřené enklávě podobně moderně stylizovaných domů. Zepředu vypadá celkem nenápadně, ale zezadu mohou znalci architektury ocenit moderní design, jenž je dán nejen originálním tvarem, ale také výběrem materiálu. Jakoby nekonečné prosklené stěny od podlahy ke stropu a betonové šikmé linie a sloupy, jež propůjčují domu vzhled lodní přídě. To vše je umocněno venkovním bazénem s nekonečným okrajem a lázněmi, jež jsou lemovány živou stěnou ze vzrostlé zeleně. Máte tak pocit, že stojíte před lodí, jež se jemně houpe na vodní hladině.

Uvnitř domu se nachází 370 metrů čtverečních užitné plochy. Tu většinou představují velké otevřené prostory, v nichž zůstal po předchozích majitelích designový moderní nábytek od firmy Fendi a Ralph Lauren. Hlavní úroveň, tedy přízemí domu, zabírá obývací pokoj s dominujícím krbem (jedním z pěti, jež jsou v domě umístěné), jehož prosklené dveře se otevírají přímo k bazénu. Ten přechází v jídelní prostor, v němž jídelní stůl nabízí kapacitu deseti osob.

Kuchyně určená pro gurmány je vybavena velkou kuchyňskou linkou, špičkovými nerezovými spotřebiči a prostorným jídelním ostrovem. Ve stejném patře se také nachází kino, jemuž nechybí luxusní sedačky potažené plyšem, a dále pak zde najdeme mokrý bar a posilovnu s krbem a parní sprchou.

Umělecké, jakoby „plovoucí“ schodiště vede do druhého patra, kde se nacházejí ložnice. Luxusní hlavní apartmá se pyšní krbem a rozsáhlými skleněnými dveřmi, které se otevírají na balkon; k dispozici má tento hlavní master suite také duo vestavěných skříní a dvě koupelny – jednu s vanou a s výhledem na město a druhou s parní sprchou.

Nemovitost je vybavena řadou špičkových vymožeností, jako například audiovizuálním vybavením spolu s kamerovým rozšířeným alarmem a garáží pro dvě auta.

Hanouna je spíše než v Americe mnohem známější ve své rodné Francii, kde moderuje populární televizní talk show „Touche Pas à Mon Poste!“ (Nedotýkejte se mého televizoru) určenou anglicky mluvícím lidem. Je také spojen se soutěží „Eurovision Song Contest“ a „Nouvelle Star“, francouzskou verzí pěvecké soutěže „American Idol“. Má také svou vlastní produkční společnost s názvem H20 Productions a proslýchá se, že zahajuje show, která se točí kolem politiky.