Rowenta slaví sto let a chce slavit s vámi, proto pro vás připravila zajímavou soutěž. Vyhrát může každý, kdo navštíví stránky www.rowenta100let.cz a do 30. listopadu 2009 přes tyto stránky pošle jím vymyšlený slogan na téma Rowenta – péče, inovace, design. Na konci listopadu pak porota vybere jeden slogan, který vyhraje hlavní cenu. Jako hlavní cenu věnuje pořadatel certifikát na jméno, který vítěze opravňuje k doživotnímu využívání služby „Péče 100 let Rowenta“ - k dodávce vždy jednoho výrobku značky Rowenta na 5 let z těchto oblastí: Péče o vlasy, Péče o tělo, Péče o domácnost, Péče o prádlo a Příprava jídla.

Pro více informací o soutěži klikněte na www.rowenta100let.cz.

Co pak říká stovka z pohledu dějin v péči o vaše tělo?

V dnešní době možná papírová stovka stačí na některé produkty kvalitnější kosmetiky, když natrefíte na dobrou slevu, možná pořídíte i dva kousky. Ale co taková stovka znamená z pohledu dějin? Před sto lety ještě nebyly Čechy ani republikou a František Josef I. vládl Rakousko-Uhersku; dále se např. narodil Sir Nicholas Winton, britský makléř a humanitární pracovník, jenž sehrál významnou roli v pozdějších dějinách, neboť během 2. světové války zachránil stovky židovských dětí.

Do roku 1909 sahá také historie značky Rowenta, kdy zakladatel a majitel Robert Ferdinand Augustus Weintraud registruje tuto značku. I když značka, jež je akronymem jména Roberta Weintrauda - RObert WEiNTrAud, měla na počátku ve svém portfoliu především výrobu kuřáckých, psacích a hygienických potřeb, výrobu stolních lamp, ale dokonce i výrobu protismykových pneumatik, si postupem času vytváří neopakovatelné know-how ve výrobě domácích spotřebičů pro péči o domácnost a produktů péče o tělo. Již od svého založení si zakládá na dvou hlavních pilířích – péči a inovaci.

Pojem péče vyjadřuje fakt, že produkty osobní péče jsou koncipovány tak, aby se žena během jejich používání cítila komfortně a uvolněně. Inovací pak rozumíme technologickou vyspělost produktů pro péči o tělo a péči o domácnost. To vše doplněno ojedinělým designem, který hraje důležitou roli již od počátku. Ne náhodou pak v roce 1965 vyhrává Rowenta cenu Muzea moderního umění v New Yorku za design svého zapalovače.

Dnes je Rowenta jednou z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších značek na světě, kdy se mezi její portfolio řadí jednak malé domácí spotřebiče, jakými jsou vysavače, žehličky, kuchyňské spotřebiče, ale taktéž produkty péče o krásu, jako jsou žehličky na vlasy, vysoušeče vlasů, kulmy, epilátory, zastřihovače a mnoho dalších. Dnešní jednoduché, ale výstižné logo „Rowenta Inteligence Beauty“ neboli „Inteligentní krása“ hovoří samo za sebe. Vyjadřuje fakt, že při používání jakéhokoliv spotřebiče značky Rowenta vás osloví technologická inteligence a koncepčnost výrobku doplněná čistým designem a rafinovaností.

-Olga Kunešová – Photomedia.cz-Foto: Archiv Rowenta