První superpotravinou, která sníží chuť k jídlu, jsou mandle. Hrst těchto ořechů pomůže zahnat i ten největší hlad. Obsahují antioxidanty, vitamin E a hořčík, což navíc nabije vaše tělo energií a pročistí ho.

Vyzkoušejte i kávu nebo zázvor

Jeden nebo dva hrníčky kávy denně by vám neměly uškodit. Ba naopak, kofein zrychluje metabolismus, a díky tomu potlačuje chuť k jídlu. Nedávejte si do kávy ale mléko nebo cukr, tím chuť k jídlu spíše zvýšíte.

Dalším kouzelníkem je zázvor. Stimuluje, energizuje tělo a zlepšuje trávení. Dopřejte si šálek čaje z čerstvě nastrouhaného zázvoru.

Čtěte také

Důchodci

Čtěte také

Cvičení a hubnutí na rotopedu i ve vyšším věku

Dalším ovocem, které pomůže, jsou jablka

Mají v sobě mnoho vlákniny a pektin. Zároveň regulují hladinu glukózy a zvyšují energetickou hladinu. Navíc jsou tvrdá, takže je dlouho žvýkáte, zpomalíte a vaše tělo dostane pocit, že je skutečně nasycené.

Užitečné může být i avokádo. Když ho zapijete skleničkou vody, hlad zmizí, a navíc dopřejete tělu velké množství zdravých tuků.

Voda funguje i sama. Pokud nemáte nic poblíž a skutečně potřebujete zahnat hlad, vypijte jednu až dvě sklenice čisté vody. Toto je ale jen nouzové řešení, rozhodně nepijte vodu na úkor správné a vyvážené stravy.

Zdroj: prozeny.blesk.cz