Tak třeba takový popcorn. Jste překvapení? Je tomu skutečně tak. Zvolte ale variantu bez příchutě, ty ostatní dávají popcornu příliš mnoho cukru, másla nebo soli.

Celer, nebo lilek?

Většinu celeru tvoří voda a zároveň vám dodá vitaminy a minerály. Navíc funguje skvěle jako detox. Zajímavou surovinou je i lilek, který můžete konzumovat v salátech nebo ho vydlabat a naplnit nějakou chutnou směsí. Pokud chcete držet linii i na letní grilovačce, lilek je určitě vaše volba číslo jedna. Nebojte se ani cukety.

Výborný lilek

Lilek je zelenina, která má mnoho výživových výhod a je oblíbená pro svůj charakteristický chuťový profil. Zde je seznam látek, které lilek obsahuje:

  • Voda
  • Bílkoviny
  • Sacharidy
  • Vláknina
  • Vitaminy (zejména vitamin C a vitamin K)
  • Minerály (zejména draslík, hořčík a měď)

Lilek má také nízký obsah kalorií a tuků, což z něj dělá vhodnou součást stravy pro ty, kteří chtějí zhubnout. Lilek se může připravovat různými způsoby, jako jsou pečení, grilování, smažení nebo dušení, a používá se v mnoha receptech, jako jsou například lilková roláda nebo lilek plněný cuketou, rajčaty a falafel.

Při hubnutí žádné ovoce!

To je trochu kruté, nemyslíte? Navíc ovoce obsahuje vitamin C a mnoho antioxidantů. Rozhodně jej tedy nevyřazujte. Spíše naopak – konzumujte ho, ale pečlivě vyberte jaké. Třeba pomeranče, grepy a mandarinky jsou pro hubnutí skvělé. Obsahují jen málo cukru.

Stejně tak se nevyhýbejte třeba melounu, který je z velké části pouze a jen voda.

Teď trochu exotiky

Co třeba mořské řasy? Ty obsahují hodně jódu, který podporuje správnou funkci štítné žlázy. A to se při hubnutí opravdu hodí.

Zdroj: ireceptar, healthy-food-near-me