Architekti ze Studia Vara viděli, že dům má hned několik zásadních problémů. Tím hlavním bylo umístění schodiště mezi jídelnu a kuchyni, což dělalo z obou částí malé tmavé místo. Přesunuli tedy schody do zadní části domu, kde nepřekáží, čímž propojili místnosti.

Zároveň nechali velkými okny vstoupit světlo dovnitř a vytvořili komunikační prostory, které neprocházejí skrz prostor pro život, ale kolem něj.

Důležitou součástí ale byla i výše uvedená umělecká díla. Těch je opravdu hodně, a tak už při návrhu domu bylo počítáno s tím, kam se který obraz či plastika umístí. Zajímavé například je i použití dlaždic na hliníkový stůl v jídelním koutu. Jde o dlaždice z roku 1960, které mají svou historickou a uměleckou hodnotu, protože je navrhl a vyrobil francouzský umělec a keramik Roger Capron.

Interiér domu je odlehčen bílým nátěrem, který se hodí jak k dřevěnému nábytku, tak i k různorodým, ručně tkaným kobercům. Velmi zajímavá je i stavba bazénu, který byl vetknut do odbagrovaného svahu za domem. Aby nebylo k bazénu vidět od příjezdové cesty a také aby tu nefoukal silný vítr, jsou na cestě postaveny dva dřevěné paravány.