Kolekce, které studio představilo, byly skutečně různorodé. Počínaje minimalistickými vázami MONOCHROME EDIT, které mají neobvyklý sametový povrch. Konče nádhernými mísami ROYAL MARIKA, které reflektují populární dekor „marika“. Nechybí ani dvě řady stolního skla, které pracuje s elegantním a jemným dekorem. Dále pak kolekce určená na tvrdý alkohol. Součástí jsou také pivní půllitry a sklenice na víno a šampaňské.

Co si o výstavě myslí zakladatel značky?

Zakladatel značky Lukáš Klimčák komentuje první účast na veletrhu takto: „Jsme nadšení. Veletrh v Paříži se nám velmi povedl a celkově jsme po celou dobu výstavy získávali velice pozitivní zpětnou vazbu z řad obchodních partnerů, potenciálních zákazníků i veletržní správy. Díky této zahraniční prezenci jsme získali úzké kontakty na velké obchodní domy v USA, butikové obchody na Blízkém i Dálném východě či velmi známé luxusní francouzské značky, se kterými plánujeme vyvíjet nové privátní produkty.”

Kdo další na kolekci pracoval?

O návrh nově uvedené kolekce se postaral František Jungvirt. U svých designů se inspiroval zejména přírodou. Prostřednictvím kolekce se vrací ke svému dětství, které strávil na Šumavě.

Produkty KLIMCHI byly v rámci veletrhu zařazené kurátory také do sekce WHAT'S NEW oslavující nadějné nové designy. O návrh stánku se postaralo české designové studio Lexová & Smetana. Aranžmá vzniklo za spolupráce s pražským květinářstvím Provoní.

Zdroj: Klimchi/Piaristi