Naposledy se nemovitost s barevnými interiéry, jež navrhl designér celebrit Martyn Lawrence Bullard, na realitním trhu objevila před dvěma lety, kdy za ni Tommy Hilfiger požadoval o milion dolarů méně než letos. Původní požadavek z roku 2017 však byl 27,5 milionu dolarů, takže známý milionář musel jít s cenou dolů.
Slavný pár koupil sídlo v roce 2013 za 17,25 milionu dolarů a poté nechal interiéry zcela přepracovat tak, aby odpovídaly barevným schématům některé z jejich pop art kolekcí, které značka Hilfiger nabízí. V roce 2014 se nemovitost objevila na obálce známého a renomovaného časopisu Architectural Digest. V té době již bylo sídlo zcela zrekonstruované a tak vypadá až doposud.
Na otázku, proč slavný pár nemovitost právě zde v Miami zakoupil, odpověděl Tommy Hilfiger: „Jsme tu kvůli počasí, chuti Latinské Ameriky, umění a palmám. Nejvíc ze všeho jsme tady ale kvůli skvělé zábavě.“ A toto všechno odráží celková nálada a vybavení interiéru, včetně barevného ladění jednotlivých místností, hravých vzorů a originálních doplňků.
Nemovitost se rozkládá na více než půlakrovém pozemku, asi 100 metrů od odlehlé soukromé pláže a realitní agentura uvádí, že tato přímořská nemovitost nabízí 14 000 čtverečních metrů určených pro „příjemné a luxusní bydlení“ se sedmi ložnicemi, osmi koupelnami a čtyřmi polovičními koupelnami.
Při vstupu do domu velmi zaujme schodiště z černého mramoru, jež je zvýrazněno galerií s dvojitou výškou propojující obě patra pro zobrazení uměleckých děl, která jsou zde ve foyer umístěna. Vzory tapet, umělecká díla a podlahy vytvářejí originální a jedinečné kombinace v každé místnosti.
Obývací pokoj je velmi prostorný, stěny jsou z velké části tvořeny skleněnými dveřmi vedoucími na terasu a zahradu. V přilehlé kuchyni pro labužníky jsou černo-bílé geometrické podlahy a spotřebiče Miele, Gaggenau a Sub-Zero. Formální jídelna má také černobílý motiv. Mediální místnost je pokryta tučnými vzorovanými tapetami.
Hilfigerova kancelář je vyzdobena červeno-modrými odstíny jeho ochranné známky. Nemovitost se může pochlubit také domácím kinem s krvavě červeným designem, posilovnou, výtahem a dvěma apartmány pro hosty a může „snadno ubytovat velkou rodinu nebo časté hosty v domácnosti“.
Venku na zahradě je zbudovaný „nekonečný“ bazén vedoucí až do oceánu. Součástí areálu je také plážová chatka, společenská místnost s ohništěm, bar a grilovací kout. Dům je jen pár kroků od pláže s bílým pískem.
Dům je již několikátou nemovitostí, kterou pár na realitním trhu prodává. V roce 2019 prodali svůj luxusní byt v hotelu Plaza za údajně 31,25 milionu dolarů. V roce 2008 koupili dvě menší bytové jednotky za 25,5 milionu dolarů a spojili je. Jednotka se čtyřmi ložnicemi byla na trhu loni také prodána. Pár také prodal své středomořské sídlo v Palm Beach za 35 milionů dolarů v roce 2017.