Rok 2007 bude bezesporu nejúspěšnějším obdobím v historii Modré pyramidy. V tomto roce se Modrá pyramida začala profilovat jako "banka pro rodinu" a proto začala vedle stavebního spoření a úvěrů na bydlení poskytovat další bankovní a pojišťovací produkty. Více než 1 500 poradců s plnou nabídkou produktů stavebního spořeni, pojištění a bankovních produktů poskytuje vysoce kvalitní klientský servis ve 160 poradenských centrech po celé České republice. Především díky tomu dokázala Modrá pyramida již potřetí za sebou získat vysoce prestižní ocenění "Stavební spořitelna roku".

Za 11 měsíců letošního roku (k 30.11.2007) poskytla Modrá pyramida 23 800 úvěrů v objemu přesahujícím 12,9 mld. Kč, což je o 33 % více než v roce předcházejícím, přitom za celý rok 2006 půjčila Modrá pyramida svým klientům 10,5 mld. Kč.

Oproti loňskému roku bylo uzavřeno více smluv o stavebním spoření, za 11 měsíců letošního roku bylo uzavřeno 107 tisíc smluv o stavebním spoření (včetně navýšení) s cílovou částkou 30,4 mld. Kč, oproti loňským 93 tisícům smluv s cílovou částkou 23 mld. Kč.

Roste také zájem o pojišťovací produkty: rizikové životní pojištění PYRAMIDA vytvořené Komerční pojišťovnou pouze pro klienty Modré pyramidy, penzijní připojištění Penzijního fondu Komerční banky a Pojištění majetku a odpovědnosti Allianz pojišťovny, ale především pak o nové, tzv. modré produkty, které připravila Modrá pyramida ve spolupráci s Komerční bankou. Jde o: Modrou půjčku, Modrou kreditní kartu, Modré konto a Modré konto plus, Studentské konto G2 a v současné době zaváděné vybrané podílové fondy. Od září, kdy začala Modrá pyramida tyto produkty nabízet, bylo již uzavřeno přes 3 000 těchto produktů. Velký zájem je o Modrá konta, ale také o Modrou půjčku, kterou lze dobře kombinovat s klasickými úvěry na bydlení.Zdroj: Modrá pyramida